♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Sønnen min er 9 1/2 mnd og har de siste to dagene begynte å legge seg å sove på magen. Sovner på ryggen eller siden, men npr jeg sjekker han når jeg legger meg på kvelden sover han på magen. La han sove på magen eller snu han?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Har alltid latt ungene sove sånn de har lagt seg sjøl. Minsten la jeg på magen da, når han var nyfødt..
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 De sier det at når de klarer å snu seg selv er det helt greit å la de ligge sånn, bare fjern pute ell. liknende
Marilla Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Sønnen min på 9 mnd sover på magen nå hver natt, begynte for ca. en mnd siden, går helt fint så lenge de greier å snu seg selv
Pinguspire Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Hvis du er engstelig for at han ligger seg på magen, så kjøp sann babysafe med feste som du har under madrassa... klarer verken snu seg eller reise seg opp... bruker det og funker kjempe fint, hun liker seg så godt inni "posen":)
Leirha Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Sønnen min er snart 6mndr, og legger seg over på magen selv. Jeg år inn og snur han opp til flere ganger iløpet av kvelden. Han klarer ikke dette selv enda. Hs sa det var ok å l dem ligge på magen så lenge de klarer å snu seg tilbake selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå