Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Min sønn lider av samme sykdom som sin mor og far.. Når jeg var liten likte jeg masse rar mat som ingen andre barn ville ha, men som er vanlig for oss voksne.. Samme med faren hans.. - tenkte høre hva deres små har for "sære" favoritter... Min lilleM liker : - pastasalat.. med kylling, avokado, pasta, pesto og ternet jarlsberg-ost.. - Han eeelsker reker og krabber - Er helt vill etter mango og minibananer - Får aldri nok tyttebærsyltetøy når vi spiser kjøttboller og kjøttkaker - Og faren hans simpelthen digger at han liker sterk mat: kebab, taco, indisk..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Moro at det er en del innlegg her igjen :-) Vesla vår er alt-etende, alle i familien kommenterer at de aldri har sett en så liten frøken som er så matglad, og det er jo moro. Hun er smålei av brød, men det er vel det eneste hun rynker på nesa av. Spesielt godt er wok, jo sterkere jo bedre. Grønnsaker og fisk er andre slagere, og det er rart siden ingen av oss er særlig glade i fisk. Men da har vi en god grunn til å spise det mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå