Gå til innhold

¨termin om fire dager, andre som er trøtte og uopplagte?


miminka

Anbefalte innlegg

jeg syns det begynne å bli litt trist mht at jeg har en fire-åring jeg vil være mor for om ettermiddagene. så savner jeg å kunne være aktiv sammen med han. ja, andre som blir sliten av kynnere? jeg føler de kommer bare jeg reiser meg, og de gjør meg trøtt! så går jeg lang tur for å få ting på gang, men neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 dager til termin og energien kommer og går. Prøver å være litt aktiv med husarbeid og slikt, men bli bare staffet med at jeg blir helt slått ut. =/ Har ikke hatt nå særlig kynnere den sisste tida. tror ikke Jr vil ut. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja jeg har hatt så liten energi den siste uken,å kjempe usosial,trøtt og grinete..kvalm å uggen i kroppen..

føler jeg er litt bedre nå..men langt i fra meg selv..

har temin nå på lørdag 30 aug....i dag fikk jeg litt mer energi etter jeg var til akupunktur ..da fikk jeg gjordt en del i huset..

men d går veldig opp å ned..

har lite kynnere..har litt mensmurringer om nettene av og til..men langt i fra hhver natt..denne uken har jeg hatt noen netter der jeg har hatt vonde murringer`\kynnere..er beg å bli moden,er my å har 1 cm åpning..så jeg har en del igjen ja..tror d blir september baby på meg..har mens termin 4 sept..tenker han kommer rundt den tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det akkurat likt som meg redorkide fødeklar:) Venter du og nummer 3?:) Jeg har og termin på lørdag 30 august og har 1 cm åpning. Jeg har vært 1 gang på modningsakupunktur for 2 dager siden. De sier jo at nummer 3 kan være litt luren og det tror jeg nok, har hatt begynnende rier som dabber av mange ganger men nå har det vært helt rolig i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...