Maud Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har vært på tur i helgen, til den fine byen der borte. Kjenner når jeg er der at det jammen var fint å bo på den kanten av landet også. Denne helgen har det dessuten vært strålende sol og da slipper jeg unna det jeg ikke trivdes med der borte. Vi har vært sammen med fine venner, kost oss og hatt det fint. Minstesnupp var med og oppførte seg strålende, gutta har kost seg med besteforeldre. Vi var på båttur på Lysefjorden og feiret et vennepar som har giftet seg for noen uker siden. Hagefest, indisk mat og olabukser var en fin måte å markere kjærligheten og bryllupet på :-D
tebekaa Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Åååå, nå fikk jeg litt vestlandslengsel kjenner jeg. Lysefjorden i strålende sol med de høye fjellene i bakgrunnen - bedre kan det vel nesten ikke bli. Jeg har opplevd å "bestige" Preikestolen i sånn vær faktisk. Helt fantastisk! Å få være med på bryllupsfest uten å stryke bunadsskjorte høres heller ikke dumt ut;-) Min vestlandshjemby hadde også strålende vær i dag. 24 grader og sol hørte jeg på nyhetene. Det unner jeg de virkelig, de trenger alle de D-vitaminer de kan få;-) Velkommen hjem da, Maud. Håper vi treffes snart! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå