lillemor i magen Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg fikk blødning i uke 5, og fikk påvist spontanabort hos legen. Men nå vet jeg ikke når jeg kan beregne neste eggløsning?? skal jeg regne fra den dagen jeg fikk blødning/spontanabort?Litt forvirra etter det her. Alt har vært så forutsigbart tidligere. Håper noen kan gi svar. Hvordan er syklusen etter en abort. Noen som vet hvor lang tid det tar å bli gravid igjen, når kan jeg prøve igjen?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 hei. jeg har nettopp hatt en SA selv, og er så "heldig" at jeg kjenner godt at jeg har EL..hos meg tok det 14 dager fra 1 dag etter at blødningen startet...men vet at det kan ta lenger tid hos noen. kanskje ikke mye til hjelp, men;-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg har nettopp hatt en sa, og testa positivt på el-test 3 uker etter første blødningsdag! Ble ikke gravid da, men prøver nå igjen etter dette. Du kan prøve igjen med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå