Gå til innhold

Hva er det med mormor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt barnepass i helgen av min mor og far. Nå er gullet 20 mnd og ganske så sjarmerende. veldig aktiv og "skravler" mye. Jeg var innom der både lørdag og søndag for å se hvordan det gikk. (etter jobb). De hadde det bare fint og det virket som om de alle koste seg. Min far er virkelig glad i sitt første barnebarn, det er også min mor.. men.... får en dårlig følelse av og til.. Har ikke noe særlig godt forhold til henne selv. Hun er et menneske med lite evne til å vise følelser og omsorg. Veldig selvopptatt og har sosial angst/fobi.

Det jeg reagerte på når jeg var innom der var først og fremt måten hun snakket til h*n på.Litt sånn mobbing/erting i toneleie på en måte..Og når hun skulle løfte henne opp reagerte jeg på at hun bet tennene sammen.. så så ond ut.. Følte at hun bare var falsk på en måte.. veldig vanskelig å forklare igrunn.. Min mor er ikke slem, har aldri slått meg eller søsteren min, men har noen sider som er meget spesielle. Vi har lite kontakt med henne, alltid pappa vi ringer.

Er det ikke litt rart å ha en slik oppførsel mot sitt eget barnebarn da?

Må legge til at det er sjelden hun passer og min far er der alltid. Men h*n kjenner dem godt. Er alene med barnet mitt og når det er krise må jeg spørre henne.. syns bare det er vanskelig å skille hvor galt det er, det er moren min liksom...

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, kanskje hun rett og slett ikke vet hvordan hun skal takle det? Je vet ikke alt hvordan hun har vært etc, men har en far som er ganske psyko - så kjenner godt den følelsen at man føler de ikke er helt ekte ovenfor de små :-/

Kanskje du ska prate med henne? spørre hva hun tenker ift å være mormor... Kanskje hun synes det er rart?

Alt må tilvennes ;-) Håper det løser seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...