Gå til innhold

"alle" tror jeg venter tvillinger.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 14+4, men magen er jo diger... full i halsbann og bekkenløsning... går som en gås.. flaut å fortelle folk hvor lite jeg egentlig er på vei. Mine nærmeste tror det tvillinger..og begynner jo nesten å lure selv. Min mor er tvilling og det er litt tvillinger i slekten, så det ligger jo litt i familien.

 

Andre som venter "bare" èn som har det slik også?

Og dere med tvillinger..hadde dere mistanke?

 

1 mnd til ultralyd...LENGE å vente!! Har ikke vært på kontroll siden uke 6, så vet ikke om symfyse målet er normalt eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen anelse om at det var tvillinger. Men det var jo fordi jeg var på tidlig UL og da spurte jeg til og med om det er flere enn 1, noe gynekologen avkreftet med en gang, var bare 1 der sa hun. Slo meg jo selvfølgelig til ro med, hadde ikke trodde det var flere enn 1 heller. Men syntes at det var litt rart at jeg skulle gå opp 5 kg på 14 uker og at magen skulle bli stor så fort, og være så sliten og trøtt som jeg var,trodde jeg var skikkelig svaklig i forhold til alle andre gravide. Men brikkene falt litt litt på plass da jeg fant ut at det virkelig er 2 inni der, 2 som stjeler energien min isteden for 1. Da var det plutselig helt greit og ha gått opp 5 kg alt oxo:)

Skrevet

Jeg fikk mage ganske tidlig, og noen har også spurt meg om jeg er sikker på at det ikke er tvillinger.. men så bare en på UL i uke 8.. men er jo så individuelt det med magen.. jeg har ikke vokst så veldig mye i det siste... det bare vistes tidlig..

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 18+4

Skrevet

Jeg har også fått mage ganske fort.

 

Sist svangerskap var alle sikker på at jeg ventet tvillinger eller en GIGA unge. Men vi visste at der bare var en og at hun var normal.

Kommer nok helt an på hvordan man bærer og så vokser det jo litt i rykk og napp. Regner med at jeg kommer til å få høre det denne gangen også.

 

Men siden du har tvillinger i familien, er det jo ikke helt utelukket og umulig for dere da. Ville ikke bekymret meg for det før du får ul.

Eller kanskje du skal be om en tidligere ul?

Skrevet

Hei

Jeg fikk også mage veldig fort. Er 18 uker på vei , men ser ut som det er nærmere 6 mnd.. Legen min sier det er helt normalt at man får mage fort når man har født tidligere og er over en viss alder...

 

39 år og 3.gangsfødende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...