Gå til innhold

Årets julekalender på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvet du hvilken det blir??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jul i Blåfjell har jeg lest her inne:)

Skrevet

Jul i Blåfjell er veldig koselig, men håper det blir jul i skomakergata siden Henki Kolstad har gått bort i år

Skrevet

Tror jeg leste på nrk et sted at det var et nytt program iår også!!!

Men ble plutselig litt usikker når dere sier blåfjell!! Men - hååååper dere har rett:) Jentene mine synes det er såå koseli(jeg også da...liker ikke disse nye kalendrene!!)

Skrevet

Har og lest "Jul i Blåfjell" he rinne, men har senere hørt at NRK skal lage en ny serie igjen. Tar jeg feil hvis jeg mener å ha hørt at dekkongen Tommy Sharif skal spille en rolle der?

Skrevet

Supermamma123 ; tror nok det stemmer ja, har hørt det samme!!!!:(

Skrevet

jeg gikk inn på nrk.no nå og der står det at det skal være blåfjell og at det ikke vil endres . men at de muligens vil sende skomakergata på ett annet klokkeslett da det har vært stort ønske om den etter at han døde.

altså; blåfjell i år!

Skrevet

"Hei hooo, og denne dagen er goood. Den første dagen i Blåfjell!" Gleder meg til å se julekalender med datteren min!!!!! (Som sikkert ikke bryr seg det minste om blånisser og rødnisser ennå.)

Skrevet

Ser jo at garnbutiokkene annonserer med jul i blåfjell garn og mønster, så regner med at det er den ja. Håper vi får sett jul o skomakergata også da, og at ikke den blir sendt på kanal super eller nrk 2. Da blir jeg SUR, for det får nemlig ikke vi inn! Nekter å kjøpe parabol å sånn der greier før vi er pokka nødt! Og det er visst nærmere ett år til

Skrevet

Æsj, liker ikke de nissene jeg. Synes de er så stygge...

Likte barnas superjul, eldste storkoste seg med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...