Gå til innhold

takkekort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og prøver å ordne takkekort etter dåpen. Synes det er så mange grelle maler hos fotobutikker på nett. (Spesielt japanphoto og elkjop).

Preus har noen fine maler, men virker ikke på mac.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Jeg kjøpte kartongkort og limte inn bilder selv - et stort og noen små i passbildestørrelse - ble en fin liten collage. De var svært behjelpelige med kopier i ymse størrelser på fotobutikken. Litt dyrere og litt mer arbeid, men moro dersom man liker slikt. Lykke til!

Skrevet

Alle våre takkekort blir laget av mitt eldste tantebarn. Hun blir 19 i år, og har gått kunst og design, har et kjempe bra øye for stil og grafikk! Kom i høst inn på illustratørlinja, hun er kjempe flink!

Får alltid masse skryt av takkekortene, og hun lager i alle mulige fasonger, størrelser, fager og layouts! :)

Skrevet

Med to små og en hektisk hverdag har jeg denne gangen lovet meg selv å ikke ha slikt hengende over meg. Har krøpet til korset og bestilt noen jeg er halvfornøyd med. Kan være de ser bedre ut live...

Har pleid å klippe og lime, men det er så mange kort og jeg blir så stressa av at jeg aldri blir fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...