Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hvor mye handla du for på dialife?? Under 200 kr for hver gang? Slapp du moms/toll?
melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hallo ) Hadde du en fin første dag på skolebenken? Jeg handla vel for 300,- tror jeg begge gangene. Jeg måtte betale frakta som er en del, men slapp toll ))) De skrev den som gave og skrev på pris under 200,- hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Heeey! Ja, hadde en helt grei dag ) takk som spør Åh, hvor mye er frakta på da? Kjekt at de juger litt på prisen da
melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Altfor mye :-s lurer på om den var på 200,- eller noe.......det ser du når du legger inn varene og går til kassa. Tipser om et nytt nettsted...hehe... www.sukkerfritt.com
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 SHIT! det var litt for mye for studentlommeboka mi akkurat nå.... Ska sjekke!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Men jeg har lurt på en annen ting og... er det sukkeralkoholer man kan trekke fra i karbinnholdet???
melkekua™ Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Har du fått bakt brødet? Jeg regnet meg fram til ca. 1,5g karber pr.skive, men får man tak i de rette ingrediensene med lite karber kan man få som det står i oppskriften 1g pr.skive.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Test ut denne siden også www.lavkarbopikene.no Masse forskjellig der og
melkekua™ Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Jeg vet om den siden allerede ;o) hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 Nei, jeg har ikke bakt Bah... TILTAK! Må få kommet meg på butikken å kjøpt litt stæsj etterå, så skal jeg se hva jeg får til. Syns liksom ikke det blir bra brød uansett, jeg!
melkekua™ Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 Det brødet er det beste lavkarobbrødet jeg har smakt iallefall ;o) Fikk aldri den lokale meny'n til å kjøpe inn diverse ketolysevarer ( måtte fra til Moss å handle, godt jeg har en venninne den veien så det slo jeg 2 fluer i en smekk.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #15 Skrevet 26. august 2008 Sånn, da slumpa jeg sammen et brød! fikk litt spark av deg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå