Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 men samtidig ikke, vet ikke hva jeg vil egentlig. Er bare så lei av det, lei av å måtte tenke på hva jeg spiser, drikker og få dårlig samvittighet om jeg røyker noen røyk på fest. Lei av å ikke kunne ha sex på den måten jeg liker det best (innebærer masse puppe-kos og det går jo ikke nå...)Gutten min er 9 mnd nå og hs har sagt at det er helt greit å slutte, og at jeg skal være fornøyd med å ha klart å amme så lenge, men jeg vet samtidig ikke helt. Føler jeg ikke har en "god grunn" utenom at jeg bare er lei lei lei... Synes dere jeg er helt teit om jeg snart slutter å amme?
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hvis du ikke vil mer, er det din fulle rett til å avbryte. Som hs har sagt, har du vært kjempeflink som har klart å amme så lenge! Jeg måtte selv slutte da tulla var 10 mnd fordi hun ikke ville mer selv. Jeg savnet det veldig da.... du får tenke over om du vil savne det. Er jo lettvindt og veldig mye kos forbindet med amming slik jeg ser det. Er det ikke slik du ser det, er jo saken ganske grei.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Nei det syns jeg ikke. Det å amme tar masse energi og har du lyst til å slutte ,så gjør det. Syns du har vært flink jeg, Lykke til med valget...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Hvorfor kan du ikke ha puppekos nå? De har vi gjort hele tiden. Har hendt at jeg har lekket noen ganger, men det er ingen hindring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå