Gå til innhold

Vil slutte å amme...


Anbefalte innlegg

Skrevet

men samtidig ikke, vet ikke hva jeg vil egentlig. Er bare så lei av det, lei av å måtte tenke på hva jeg spiser, drikker og få dårlig samvittighet om jeg røyker noen røyk på fest. Lei av å ikke kunne ha sex på den måten jeg liker det best (innebærer masse puppe-kos og det går jo ikke nå...)Gutten min er 9 mnd nå og hs har sagt at det er helt greit å slutte, og at jeg skal være fornøyd med å ha klart å amme så lenge, men jeg vet samtidig ikke helt. Føler jeg ikke har en "god grunn" utenom at jeg bare er lei lei lei...

Synes dere jeg er helt teit om jeg snart slutter å amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil mer, er det din fulle rett til å avbryte. Som hs har sagt, har du vært kjempeflink som har klart å amme så lenge!

 

Jeg måtte selv slutte da tulla var 10 mnd fordi hun ikke ville mer selv. Jeg savnet det veldig da.... du får tenke over om du vil savne det. Er jo lettvindt og veldig mye kos forbindet med amming slik jeg ser det. Er det ikke slik du ser det, er jo saken ganske grei.

Skrevet

Hvorfor bry deg om hva andre tenker?

Skrevet

Nei det syns jeg ikke.

Det å amme tar masse energi og har du lyst til å slutte ,så gjør det.

Syns du har vært flink jeg,;)

 

Lykke til med valget...

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha puppekos nå?

 

De har vi gjort hele tiden. Har hendt at jeg har lekket noen ganger, men det er ingen hindring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...