Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 er ikke sikker,men nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt.. hehe..tror jeg har en pakke fra i fjor nedi fryseren.. tror du den er brukbar?
Hiv o'hoi Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 jeg hadde ikke turt å bruke den, men jeg er jo litt hysterisk på sånt.. Lar aldri ting ligge lengre enn 2-3 mnd, før jeg bruker dem..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 tror pinnekjøttet kommer i butikkene i oktober eller noe slikt. obsideisann j-06*1sa,1ma*: Sjansen er stor for at datoen er utgått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå