Gå til innhold

Til nettie86 Juli07+November08


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar, får dere hele vognen inni bagasjerommet med bagen hvis dere tar av hjulene eller trengte dere ikke ta av hjulene? takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får hele vognen inn så lenge vi tar av hjulene og setter den på høykant. Men har også lagt ned et sete i baksete og satt vognen rett inn.

Skrevet

okey.. vi har ett barn til så vi kan ikke legge ned noe sete, men tror jeg tar en tur til butikken, det må vel være lov å prøve vognen i bilen, ellers så får jeg måle, he he.. Takk for svar:)

Skrevet

Kan være lurt det:) Lykke til med valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...