carmelasoprano har født:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Takk for svar, får dere hele vognen inni bagasjerommet med bagen hvis dere tar av hjulene eller trengte dere ikke ta av hjulene? takk for svar:)
nettie med 4 små Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vi får hele vognen inn så lenge vi tar av hjulene og setter den på høykant. Men har også lagt ned et sete i baksete og satt vognen rett inn.
carmelasoprano har født:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 okey.. vi har ett barn til så vi kan ikke legge ned noe sete, men tror jeg tar en tur til butikken, det må vel være lov å prøve vognen i bilen, ellers så får jeg måle, he he.. Takk for svar:)
nettie med 4 små Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Kan være lurt det:) Lykke til med valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå