ILRK Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 HJELP!!!! Jeg må ha amme bh str 95 F/G... Men det er ikke å oppdrive i normale butikker.... Hvor får jeg kjøpt det????
*SmurfeMamma* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 hei:) jeg kan ikke svare deg på spm ditt... men jeg bare lurer på om du har født?? var det ikke deg som ble strippet her om dagen??
edvina har fått en gutt Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 triumph skal ha i så stor str.
Lillemus&mamma'n Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Prøv: http//:www. figleaves.co.uk, Jeg har vanligvis str. 75 ff, og kjøper alt undertøyet mitt der. Freya er et merke med mye bra for oss "litt over gjennomsnittet". Ikke så forferdelig dyrt, heller, men en må jo betale frakt og fortolling... Jeg flyktet fra triumph for mange år siden, syns ikke de gir god nok støtte, og de modellene som er gode å ha på, ser ut som noe bestemor ville skammet seg over. Freya, Anita og Royce har fine modeller som er laget for folk under 80 med behov for ekstra støtte. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå