Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hmm ble så innmari usikker her etter at noen på anonymforum skriver at det vil bli falske positive tester ved kjemisk graviditet. Hvor vanlig er det? Testet svakt positiv i går ettermiddag/kveld, samt i dag morges med billigtester. Testet Gravid med CB Digital test i ettermiddag Og svakt positiv med en ny billigtest nå i kveld, men da hadde jeg jo drukket en del vann i forkant så det var kanskje litt uttynnet hehe Hvor lang tid bør det ta før testene blir sterkere? Når jeg gikk gravid sist så ble aldri den streken på billigtestene like sterk som kontrollstreken, selv om jeg var skikkelig gravid hehe Men må si jeg ble litt usikker her jeg sitter da....
MrsMayer ♥ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Det er vel mer vanlig med graviditet en med kjemisk graviditet så jeg hadde satset på at du er gravid jeg! Gratulerer!
Mikkemafian Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Det er utrolig sjelden med falske positive tester, tror jeg... Så lenge cb digital sier gravid, så er du gravid, og dermed basta!! Hvorfor skulle du evt hatt hcg i blodet annet enn en graviditet?? Og hvis det er kjemisk, så finner du ut av det veldig snart, for da kommer jo mensen, ikke sant??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk for svar jenter! Ble bare litt usikker pga svaret jeg fikk på det andre forumet. Testet igjen i dag morges og streken var sterkere, det skjer nok ikke dersom det er kjemisk skulle jeg tro :-) Så nå smiler jeg igjen hehe ha en super dag! og lykke til
gullis og snuppis Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Tror jeg hadde en såkalt kjemisk graviditet tidligere i år. Da fikk jeg en veldig svak positiv test, men begynte å blø litt samme dag. Blødde ikke så mye, men blødningen fortsatte ca fem dager. Hadde ingen smerter eller ubehag, så det kjentes heller ikke ut som en vanlig mens. Etter to dager testet jeg fortsatt svakt positiv (vanlig cb), men noen dager senere var testen negativ. Så når du ikke har blødd, og får sterkere streker er du nok gravid, ja! Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå