Elviraen Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har EL-slim, har kjempepositive EL tester......regelmessig mensen 30 dagres sykluser......men går det likevell an å ikke være fruktbar? kan man ha alt det her...men ikke ha egg eller ha tette eggledere f.eks!? Jeg har hatt klamydia, mest sannsynligvis i flere år, hadde ingen plager og heller ingen infeksjoner.....kan dette ha betydning? og et spm til, hvordan kan man få teste sæden til samboeren?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 hm..har jo hørt at klamydia kan gjøre deg seril,fordi man gjerne oppdager det for sent..men syns ikke du skal ta sorgene på forskudd.hvis du har eggløsning,skal det vel mye til for at du ikke er fruktbar.kan du ikke bestille deg en time hos legen,så kan hun/han evt sende deg videre til en spesialist lykke til:)
nypåtur Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hei, jeg lurer også på dette. vi har prøvd 1 1/2 år nå. Jeg mener jeg kjenner jeg har eggløsning, har kort syklus, 24 dager. men nå mente legen min utifra hormontesten at jeg kansje ikke har eggløsning hver gang. Samboeren min kontaktet fastlegen sin, og måtte levere inn en sædprøve som legen sendte inn. Der var alt i orden. Jeg tror jo alt er i orden med meg i og med at jeg har et barn nå, men han er 12 år, så det er jo noen år siden. Så nå venter jeg virkelig på at noe skal skje. venter på time til infertilitetsutredning. Men hjeg har ikke prøvd EL test, så tror jeg skal prøve det på neste.
Elviraen Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Da kan jeg anbefale de billige engangstestene de har på nettet......de fungere kjempebra!! Er det bare å spørre om å ta en sædprøve? så gjør de det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå