OsloMor Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg lurer på om jeg kan opprette en profil, hvor det ikke kommer fram at jeg er meg, hverken på email eller noe annet? Kan man anonymisere seg helt, for andre enn de man har som venner? (Skal ikke bølle med noen.)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 ja, det kan du jo. Lag et navn, bare. Du må jo ikke bruke ditt eget... Du velger jo selv om mailen skal vises eller ikke..
OsloMor Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Ok, for på registreringen må man jo vise email-adresse, men man kan altså velge at det ikke synes? Jeg er helt analfabet på dette, kan dessverre ikke være meg selv, men vil være på vennelisten til mine venner, slik at de vet hvem jeg er, men ingen andre kan søke etter meg. Takk for svar:-)!
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Har en venninne som kaller seg for noe lignende som "den rosa fisken", går fint det.
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Det stemmer at du må registrere e-mail når du oppretter profil, men når du først har kommet inn, kan du redigere profilen din. der bestemmer du hva som skal vises eller ikke. Og som sagt når du oppretter profil trenger du jo ikke å bruke ditt virkelige navn, du bestemmer selv hva du vilhete..
frk Nilsen Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Det er kun for registreringen, e-mail-adr din er brukernavnet ditt, det er det ingen andre som vet, dessuten må du har passord, så det blir på samme måte som du logger deg på mailen din. Selve profilen kan du gjøre så anonym som overhodet mulig :-) At det kun er vennene dine som ser hva som skjer/bilder/wallen osv.
OsloMor Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 OK, takk for svar alle sammen! Da skal jeg registrere meg under pseudonym, slik at jeg også kan være Facebook-bruker:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå