Gå til innhold

DERE FACEBOOK-MENNESKER, SE HIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan opprette en profil, hvor det ikke kommer fram at jeg er meg, hverken på email eller noe annet?

Kan man anonymisere seg helt, for andre enn de man har som venner?

(Skal ikke bølle med noen.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det kan du jo. Lag et navn, bare. Du må jo ikke bruke ditt eget... Du velger jo selv om mailen skal vises eller ikke..

Skrevet

Ok, for på registreringen må man jo vise email-adresse, men man kan altså velge at det ikke synes?

Jeg er helt analfabet på dette, kan dessverre ikke være meg selv, men vil være på vennelisten til mine venner, slik at de vet hvem jeg er, men ingen andre kan søke etter meg.

Takk for svar:-)!

Skrevet

Har en venninne som kaller seg for noe lignende som "den rosa fisken", går fint det.

Skrevet

Det stemmer at du må registrere e-mail når du oppretter profil, men når du først har kommet inn, kan du redigere profilen din. der bestemmer du hva som skal vises eller ikke.

Og som sagt når du oppretter profil trenger du jo ikke å bruke ditt virkelige navn, du bestemmer selv hva du vilhete..

Skrevet

Det er kun for registreringen, e-mail-adr din er brukernavnet ditt, det er det ingen andre som vet, dessuten må du har passord, så det blir på samme måte som du logger deg på mailen din.

Selve profilen kan du gjøre så anonym som overhodet mulig :-)

At det kun er vennene dine som ser hva som skjer/bilder/wallen osv.

Skrevet

OK, takk for svar alle sammen! Da skal jeg registrere meg under pseudonym, slik at jeg også kan være Facebook-bruker:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...