carmelasoprano har født:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 liten ting? Vi har tenkt til å kjøpe denne vognen, vi har ikke stasjonsvogn nå, så jeg vet ikke om vi har plass til den, noen som gidder å måle hvor lang, bred og høy vognen er når den er lagt sammen, med bagen i? Hvis noen gjør det, tusen takk:)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 skulle gjerne gjort det for deg.. men bagen stor på kottet hos mamma.. og udnerstellet på lofte hos svigers.. men sikkert noen andre som kan hjelpe deg.. evt så tror jeg det står på simo.no.. =)
Karoline82 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 hvilken bil har du da? kanskje jeg vet om du får plass. den går inn i en golf
carmelasoprano har født:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 jeg har en opel astra. vanlig personbil, hva slags golf? Går den inn med bagen og hjulene i golfen?
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Oki prøver igjen, skrev ett svar, men det ble borte.... jeg er ikke hjemme så jeg får ikke målt.. Men jeg får hele vogna inn i bilen, må da ta ut hattehylla. Skal den være på må jeg ta understellet og bagdelen fra hverandre. men hjulene kan sitte på understellet da. Har en golf 95 mod, utrolig stort bagasjerom, det er dypt heter det vel. Det står ikke noen mål på simo sine sider da? )
mamma-for-første-gang Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Vogna er 1070 mm lang, 610 mm bred og 680 mm høy. Den veier totalt 16,8 kg. Vi skal også ha den vogna, så jeg har sjekka i katalogen til Simo
carmelasoprano har født:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Takk for svar, Jo det står hvor bred og lang bagen er, må jo legge på lit ekstra. Men skulle gjerne visst hvor høy den er når den er lagt sammen. Jeg får prøve og dra i butikken og spørre om å få prøve en vogn inni bilen eller måle vognen..
carmelasoprano har født:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå