Gå til innhold

Noen som har Simo Duovogn her? Kan dere hjelpe meg med en

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten ting? Vi har tenkt til å kjøpe denne vognen, vi har ikke stasjonsvogn nå, så jeg vet ikke om vi har plass til den, noen som gidder å måle hvor lang, bred og høy vognen er når den er lagt sammen, med bagen i? Hvis noen gjør det, tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke den vognen nå. Men du kan ta en titt inne på Simo.no så kanskje det står noen mål der.

En veninne av meg hadde Simo Duovogn til sin baby og hun hadde Golf. Måtte demontere vogna altså plukke av hjulene og sette baggen på høykant i bagasjen. Men hun fikk den med :-)

Skrevet

he he.. Takk for tips, det skal jeg prøve.. Er det muy styr og ta hjulene av eller?

Skrevet

Gidder ikke å måle, sorry. Men det jeg gjor var å ta av bagen å legge den i baksete, å legge sammen understellet å ha det i bagasjerommet. Trengte ikke å ta av hjulene. Gikk raskt å greit det :)

Hadde da en "vanlig" bil. Bmw 318

Skrevet

måtte bara svara nu jag også...

jeg har en simo duo og det er en STOR vogn! vi har en golf sv og der er det ikke såååå massa plats igen etter vogna nej...

det er inte mye styr å ta av hjula og det går egentligen helt greit å ha massa annat i bilen också jo...

men hade jeg fått prøve på å frakta den litt hit og dit før jeg køpte den så hade jeg køpt en mindre vogn, vi trengte ikke en så stor vogn trots allt.

den er ju god å trille og allt sånt men jag ønskar att jeg hade køpt en mindre vogn.

Skrevet

Hjulene er det bare å "kneppe" av... vi får da hele vogna i bagasjerommet på en Ford Fieste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...