Gå til innhold

Spinalbedøvelse ved KS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget hører vel strengt tatt til inne på KS-debatten, men føler èn får mere svar her inne...

Jeg skal ha planlagt KS i morgen og gruer meg noe helt FORFERDELIG til spinalbedøvelsen skal settes...

Noen som har vært igjennom dette og kan fortelle meg om sine erfaringer? Eventuelt berolige meg eller fortelle meg helt ærlig om det var vondt/hvor vondt det var..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det forrige gang, og da hadde jeg ikke noe tid å grue meg på siden det kom litt plutselig på at babyen måtte ut på den måten.

Kan ikke si annet enn at det er litt ubehagelig, husker det ikke som fryktelig vondt eller noe- mere rart å kjenne at kroppen slutter å virke fra brystet og ned.

Dessuten fant jeg hele operasjonssituasjonen litt freaky, men det var nok fordi jeg ikke fikk forberedt meg mentalt først.

Jeg bare lukket øynene og tenkte på hvor vondt det ville vært UTEN, og da var det greit hehe.

Noen grusom opplevelse var det ikke, dessuten kommer det helt i skyggen av resten av dagen- kort tid etter er du faktisk MOR!

Lykke til, det kommer til å gå fint!

Skrevet

Jeg fikk spinalbedøvelse ved KS første fødsel og jeg er verdens største sprøytepyse, men det gikk kjempegreit!

Jeg kjente stikket, men det var absolutt ikke sånn som jeg hadde forestilt meg.

(Det var verre med de bandasjene de strammet rundt de tykke lårene mine! Følte meg skikkelig lekker!).

Lykke til!!

Skrevet

Spinalbedøvelse er ikke så ille. De bedøver deg jo med lokalbedøvelse først også:) Lykke til i morgen:)

Skrevet

Herregud som jeg grudde meg og da de skulle sette den prata jeg og prata jeg.Noen du IKKE skal gjøre :0)) Du skal sitte helt stille, det var IKKE vondt i det hele tatt!!!!

Lykke til,jeg fikk spinalhodepine det var ikke noe godt,får du det må du si fra.Det er en dundrende hodepine som kan komme etter en spinal bedøvelse.

Helt ærlig.IKKE VONDT :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...