St.Sunniva Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er det sånn at man ikke kan kjøpe en pakke og dele på flere maskiner? Jeg og mamma kjøpte like pc'er uten Office...nå vil vi begge ha, men syntes det er dumt om vi må kjøpe hver vår.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hehe jeg fikk microsoft office av datalæreren min i dag:0) Han bare brente det til meg, jeg hadde bare Wordpad tidligere og det var han ikke særlig fornøyd med. Det er ikke lov, men tror det går fint ann og brenne det på en ny cd og innstallere det på flere maskiner:)
St.Sunniva Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Ja, jeg gjorde det på min forrige pc, men det var med Windows 98 tror jeg...hehe Var noen som fortalte meg at på nye Windows Vista så ligger det egentlig allerede inne i maskinen, men at man bare må ha en kode for å aktivisere den, og at den da må kjøpes. Men jeg vet fortsatt ikke om man kan legge inn den koden på 2 forskjellige maskiner, eller om man må kjøpe en til hver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå