Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hvor lang syklus får dere??

Ser ut til at jeg får EL mellom dag 16-18.

Syklusen har fåreløbig ligget på 31 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er 1. runde med pergo denne gangen for meg så vet jeg ikke hvordan kroppen reagerer ennå, men forrige gang jeg gikk på pergo fikk jeg EL på dag 17 el. 18. Testa positivt på dag 30.

Da gikk jeg på dobbel kur. Denne gangen går jeg på enkel kur.

Skrevet

Jeg får EL på dag 16, og syklusen blir på 27-28 dager.. Er egentlig akkurat sånn jeg pleier å ha det;)

Skrevet

EL dag 14-16 og sykluser på 30-32

Skrevet

Jeg gikk på fire kurer. El kom rundt dag 14 første gangen. Men kom senere etter hver kur jeg gikk på. På den fjerde kuren kom den på dag 17. Tror det er vanlig at el kommer litt senere med pergo..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg spurte gynokologen min om dette forrige uke (spesialist) og han sa:

"Det kan variere på syklusen til kvinner om hvor mange dager det er mellom første dag i mens og neste eggeløsning, men det er ALLTID 14 dager fra eggeløsning og til neste mens. Dvs den dagen vi får mens var eggeløsningen 14 dager før. Så for de som har stabil syklus er det enklere å sikre seg inn enn de som kan variere litt.

Pergo kan også endre syklusen noe, spes om de som går på det har hatt kort eller lengre syklus enn normalt, men EL er fortsatt 14 dager før mens.

Så da er det bare å ta frem kalenderen og ringe inn dagene.

Pergo skal også gjøre at mange merker EL lettere (om de har EL vel og merke)

Så får vi bare fortsette å prøve, prøve og prøve..... .:)

Skrevet

Har EL på dag 12.

Har hatt 3 eller 4 Pergo-kurer i år, 2 av de var doble kurer.

Men har alltid fast syklus på 28 dager og EL på dag 12.Pergo eller ikke.

(bortsett fra et par sykluser som var kortere.. 25-26 dager, men j vet ikke om det var tilfeldig).

Skrevet

Hei hei=)

jeg har syklus på 26 dager,noen ganger 28...og jeg har el mellom dag 12-14!!! jeg har alltid hatt el ,men fikk det for å få litt ekstra hjelp!!!

nå etter første kur på pergo, kom el på dag 14...og 5 dager etter siste pergo pille=)

Skrevet

jeg har hatt to tripple pergo kurer med el på dag 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...