Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at når den lille kommer ut, så skal jeg få meg ei tatovering som er til ære for henne. Lurer på om det er noen som har noen tips angående motiv. Tenkte de skal inneholde navnet hennes i runer eller normale bokstaver, og enten en skorpion, ørn eller føniks siden hun blir født i skorpionens tegn. Men ellers sitter jeg litt fast. Noen gode ideer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på det samme :) Jeg har allerede en engel på høyre skulderblad, så jeg tenker på å få en engel til i ære av den lille gutten i magen min. Alltid vært fascinert av engler, og han er min lille engel allerede, så kan jo ikke passe bedre. Mannen min skal få fødselsdatoen tatovert i nakken.

Synes du hadde noen gode, enkle ideer - synes tatoveringer er finest når de er enkle og personlige:)

Skrevet

eg skal ha fotavtrykkene til barna tattovert=)

Skrevet

skal tatovere navnene deres , en på hvert fotblad...kanskje med hånd/fotavtrykk ved siden av... med skjønnskrift ;) syns jeg er kult...

Skrevet

Jeg skal igrunnen ha småen sitt navn på armen, men i runer og det blir en del av hele sleeven min når jeg får laget den. Runer skjært inn i tre på en måte ;) Men,nå har jeg egentlig time i oktober til å begynne på sleeven min, har ikke avbestilt timen ennå,siden jeg har vært uheldig med svangerskap tidligere i år. Om dette ikke varer til oktiber,så skal sleeven min være "trøstepremie".... Hvis ikke så avbestiller jeg og venter til jeg er ferdig med amming. Og får forhåpentligvis enda et navn å tattoovere ;)

Det jeg ville nevne i forhold til Urges ide, er at jeg liker veldig godt navn på ens barn i runer, da gjerne også kombinert med Wynn ( Lykke-runen), Eohl (Beskyttelses-rune) og Geofu ( Gave/kjærlighet ). Men jeg ville ikke ha kombinert runer med skorpion eller phønix... Dog kanskje med ørn. Jeg tror estetisk sett at Skjønnskrift/Kaligrafi hadde gjort seg penest med de to motivene iom at de ikke er nordiske dyr/fugler... Ørn kan man kombinere med runer syns jeg, aller helst ravner selvsagt ;)

Dette er da bare meg og min mening ;)

Skrevet

Jeg tatoverte navnet på gutten vår nedover på rygg graden med gammeldags skjønnskrift for halvannet år siden.Er kjempe fornøyd med plassering og utseende.Er også veldig symbolsk for meg , barna er jo selve rygg graden i livet , lett å legge inn opp til 3 navn(men det holder med to!!!!) til. Lett å skjule også hvis det er ønskelig.

Skrevet

Når min lille prins kommer ut skal jeg tatovere hans og min datters fødselsdato på venstre arm (hjertesiden). Sambo skal tatovere navnet til lillegutt på brystkassa :-)

Skrevet

Vurderer faktisk å dra til bergen for å få tattoveringa på lets buzz. Har tenkt å prøve å få thomas brudvik til å lage ei litt realistisk ørn, da jeg har tenkt mest på det, å siden det er et av symbolene til skorpionens tegn. men er litt usikker på hvordan jeg skal få navnet inn i tattoveringa.

Forresten er det fint å se andre vordende foreldre med sunne innteresser som metall og wow å slikt:)

Skrevet

Jeg har tatovert navnet til førstemann mellom skulderbladene. Navnet på nestemann og eventuelt nr 3 skal komme under. Når alle navnene er på plass skal jeg bestemme meg for en eller annen type dekor rundt, så det blir et komplett bilde på et vis. :)

Skrevet

Hehe, joda,Tomas kjenner jeg godt,han er sjefen min :) Han tar helt sikkert utfordringen,han,- Det blir pent å kombinere realistisk ørnehode foreksempel, med navnet skråskrevet ( Da med løkkeskrift) nede ved ørnehalsen litt ut til siden...

Og metal og wow må til :D Du skal ikke ta turen på hits da?

Skrevet

Var på hits i fjor. Men det var ikke helt nok til at vi gidder å ta turen fra Narvik i år da. Spesielt ikke med gravid samboer me godt over middels anstrengt forhold til fly;) Så prøver jeg og være litt solidarisk med alkohol også, og metall og alkohol hører litt sammen da.

Skrevet

Hehe,ja,jeg skal kun på fredagen, det er da Carcass spiller :) Men, jeg må smugle Munkholm oppi glass hele veien og late som.... Sukk, blir tøff kveld det der ;P

Skrevet

Hva med håndavtrykk, med dato eller navn. det syntes jeg er fint.

Eller som jeg skal gjøre, bare med mine søstres fødselsdato, tattovere 3 stjærner med med datoen inni.

så kan du bygge flere stjænet etter kværandre når det eventuelt kommer flere.:)

Skrevet

jeg har tatovert navnet til dattern min, og kommer til å tatovere navnet til lille jenta også. i tillegg tenkte jeg å tatovere hendene deres når de holder hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...