Gå til innhold

Tungt i slutten av graviditeten..


sol3

Anbefalte innlegg

Er det flere som sliter i slutten av graviditeten? Siste uken har jeg verken sovet stort og har mye smerter i magen, det presser og kjennes som støt i magen og det er vanskelig å gå selv om babyen ligger ganske høyt oppe ennå. Har født 2 ganger før men kan ikke huske det var så vondt mot slutten.Hvordan er deres uker/ dager før fødsel? Skal forresten prøve akupunktur nå for å se om det kan være med å modne litt. Har 1 cm åpning men er veldig umoden, bare få dager til termin nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 2. dag etter termin idag, så begynner å bli litt utålmodig.

Er min første fødsel, så har ikke noe å sammenlikne med, men har ganske vondt i ryggen og sover dårlig. Prøver så godt jegkan å nyte de siste dagene alene med samboeren min, men vi gleder oss jo veldig, så mange tanker går til bebisen.

 

Akupuntur syntes jeg høres bra ut. Har virkelig tro på det,så burde gjort det selv og, men har liksom aldri kommet så langt.

 

Selv har jeg ikke så mye vondt i magen, er mest uregelmessige kynnere som er litt ubehagelig. Jeg går å krysser fingrene. Lykke til med fødsel, håper du slipper å gå over termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...