Gå til innhold

100 dager igjen til termin!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle komme så langt, knapt nok bli gravid igjen.. Og nå er det bare litt over 3 mnd. til termin!!

Etter prøving i 4 år, og en haug med prøverørforsøk, skjedde det et under like før et forsøk hvor testen plutselig lyste positivt :-)

Krysser nå bare fingrene for at alt ska gå bra, og gleder oss til vår lille prins skal komme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh, så koselig! 100 dager igjen her også i dag!!! :)))

Med oss er det andre gang, og første gang måtte vi gjennom hormonbehandlinger for å bli gravide.

Men denne gangen satt den uten at vi hadde prøvd engang enda! Jeg starta så vidt med cerazette, men bestemte meg for at det ikke var nødvendig siden jeg kom til å måtte ta hormoner for å bli gravid, men den gang ei! Etter min 2.mens så var jeg plutselig gravid! Så her blir det to tette, med 1 og 1\2 års mellomrom!

Gleder oss til å møte lillesøster i november-desember en gang, og krysser også fingre og tær for at alt skal gå bra:)

Skrevet

Så gøy da!

Blir en spennende tid det her :-)

Har vært gravid for en del år siden, men da gikk det desverre dårlig. Gleder oss nå til vår "lille" førjulsgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...