Karisma78 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er gravid i uke 17, jobber i fysisk tungt yrke, prøvetid på halvt år, fortsatt 14 dager til prøvetid er over. Har etter mye om og men funnet ut at det er på tide og trappe ned på arbeidsmengden av div årsaker. Alene med jente på 5 pga far ukependler, mye tunge løft, gåing i vernesko på betonggulv, begynner og merke bekken osv. Hadde en samtale med arbeidsgiver idag, før legetime imorgen, om hva som passer best for alle parter. Da kom det frem at bedriften kanskje må nedbemanne pga kostnader, og da jeg er siste ansatt sier det seg selv hva som skjer.. De har styremøte idag da bla dette drøftes. Sjefen vil beholde meg, er mye som skjer der, utbygging iløpet av en to-årsperiode, som vil gjøre at det er "bruk" for meg etter endt fødselspermisjon. Vi snakket "rett fra levra" om lønnsomhetetn vedrørende det ene og det andre.. Hva mener dere? Kan jeg få aktiv sykemelding? "Sparer" jo bedriften. Og jeg har en sterk eierskapsfølelse, og vil ikke slutte!! Store mulighetr for meg der mtp utbygging osv. Men er nå skikkelig redd for hva som skjer hvis jeg står uten jobb, økonomisk ikke minst? Ble noe rotete dette, men hjelp? Anyone? Tips\råd mottas!!
Karisma78 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 altså ingen?? Har legetime imorgen, og gruer meg litt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå