ApriIbaby Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Oppdaget at jeg var gravid på lørdag. Fikk samme dag verdens værste omgangssyke. Sinnsyke magekramper (a la nesten besvime) opp vandigdiare x 100 i døgnet. Er det farlig for spira? Burde/bør jeg gå til lege? Tenkte ikke på det før akkurat nå - er ikke helt vandt til se på meg selv som gravid igjen ennå. Hva mener dere?
polarn & pyrene Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer så mye Aprilbaby, så deg inne på klubbsiden. Ta en telefon til jordmor i morgen og hør med henne du for å være helt sikker. Men tror ikke det skal være noe fare. Lykke til
melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer med spiren ) Jeg hadde omgangssyken når jeg ventet førstemann...var ikke så langt på vei. Trodde det kunne være farlig, men fikk vite at det var det ikke. Snakket med min daværende fastlege om det.
Lille Kolibri Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Eg hadde giardia (oppkast/diare) i fire månadar då eg var gravid sist, og det var ikkje farleg, ungen tok til seg det den trengte av næring (meg var det verre med...)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg hadde også sinnsyke magesmerter med omgangsyke, var vel i uke 6 eller noe. Dro til lege og hun sa at det ikke var farlig. Måtte bare sørge for å få i meg farris eller farris m/eplemost. Grattis forresten : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå