Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hadde fri fra jobben idag.. så idag har jeg rydda og vaska hele huset. hentet mini tidlig i bhg, så har vi bare kosa oss hjemme. nå sover mini.. jeg har nettopp tatt meg en lang dusj. Har laget meg en stor kopp med te og sitter nå og venter på at hotel cæsar skal begynne. godt å slappe av når man vet at man har fått gjort unna mye i løpet av en dag. Har dere hatt en fin dag da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå