Bettybu Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 ..at poden, som oftest kommer inn til oss på natten...."tok oss på fersken..!" Midt i oppvarmingen hørte vi tassende skritt på gangen... Gubben ut og puttet han til sengs, og han roet seg... Vi på`an igjen, og var akkurat ferdig da vi hørte skritt igjen.. Så ble det stilt...Gubben ut på gangen for å se etter han, ingen pode på rommet/gangen... Da sto han bak døra, som går utover fra rommet vårt... Lille "kikkeren!" Haha!! ..men da var vi altså ferdig da!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hehe, ja det lønner seg å passe på natt som dag, når de små begynner å bli store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå