Gå til innhold

Det måtte skje...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..at poden, som oftest kommer inn til oss på natten...."tok oss på fersken..!"

Midt i oppvarmingen hørte vi tassende skritt på gangen... Gubben ut og puttet han til sengs, og han roet seg... Vi på`an igjen, og var akkurat ferdig da vi hørte skritt igjen.. Så ble det stilt...Gubben ut på gangen for å se etter han, ingen pode på rommet/gangen... Da sto han bak døra, som går utover fra rommet vårt... Lille "kikkeren!" Haha!!

..men da var vi altså ferdig da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det lønner seg å passe på natt som dag, når de små begynner å bli store!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...