tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er det noen her som vet hva slags utdanning man trenger for å ha undervisningskompetanse i sosialøkonomi i vgs?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 sosialøkonomi + ppu kanskje? Ikke sikker da.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 altså utover det å ha pedagogikk.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Jo, men hva slags fag tar man? Er det et eget fag på universitetet som heter sosialøkonomi, eller er det satt sammen av moduler som heter andre ting? Hvis jeg klarer å forklare hva jeg mener......
prysseluskan Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 For ti år siden måtte man ha grunnfag og mellomfag i sosialøkonomi fra universitet eller høgskole. Vet ikke hva kravet er nå etter at bachelorsystemet ble innført. Og det har vel byttet navn til samfunnsøkonomi nå?
prysseluskan Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 I de fleste fag holder det med et grunnfag, men sosøken krevde altså et halvt års ekstra fordypning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå