♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Tror ikke det er så nøye når vi reiser, bare vi reiser. Om dere skjønner hva jeg mener, så det kan godt være i januar eller mars for den saksskyld. Gjerne en langweekend på nyåret en gang ser jeg for meg. Torsdag - søndag. Bør helst ikke koste så altfor mye, utreisested Trondheim. Noen gode forslag? Trenger ikke være utlandet heller altså........ Takknemlig for tips.
fridaflesk Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 hmm, I Norge er jo Stavanger og Bergen byer som er innenfor rimelig avstand. Stavanger har du både restauranter, shopping, uteliv og kultur. Ellers kan jeg jo bare snakke av egen erfaring- vi har vært i Nice og London. Begge deler kjekt, men Nice passer kanskje best sommerstid. Lykke til med valget
Mockanin Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hva med en helg på Plaza i Oslo? Mange av dem jeg kjenner som er utenbys fra har gjort det og vært veldig fornøyd. Selv reiser vi til Gøteborg til helgen. Gleder oss villt. Første helgen uten unger på 2,5 år.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Plaza fikk jo så dårlige skussmål, kom laaaangt nede på lista over hotellene i hovedstaden.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2008 hehe, jobber selv som leder i en annen kjede så jeg vet ikke om jeg får til å slappe av på Plaza. Men kom jo til å tenke på at Gøteborg eller Stocholm kanskje kunne vært tingen................. Må tenke litt. Takk for gode tips. tar gjerne i mot flere.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Vi skal også på alene-weekend tur, og har tenkt litt på enten København eller Barcelona. Hvis vi velger Barcelona blir det nok langhelg. Har vært begge steder, anbefales! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå