Gå til innhold

sex i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er egentlig sex livet deres i svangerskapet. Her er det lite action kan man si. Jeg føler meg rett og slett for sliten til å orke noen ting. Har heldigvis en samboer som viser stor forståelse, men det kan da ikke være enkelt for han å holde ut heller. Håper i allefall lysten kommer tilbake når babyen har kommet.

erfaringer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex hver eneste dag da jeg var gravid, men når barnet var ute, var det helt slutt. Jeg var kåt hele dagen da jeg var gravid, men nå har jeg aldri litt lyst engang. Selv om det er 15 mnd siden. Har gjort det kanskje 7 ganger siden...

Skrevet

Her var det nok på samme måte, og det tok jammen lang tid før sexlysten kom tilbake igjen også. Så mannen din må nok bare fortsette å være tålmodig en god stund til;)

Skrevet

Jeg mistet ikke lysten egentlig, men det ble mindre fordi det ble tungt og vondt til meg.. nå har jeg født, og har ikke mistet noe lyst. har ikke hatt sex enda, men gleder meg. det kunne gå 2 uker mellom hver gang vi hadde sex i sv.skapet, mens noen andre ganger 1 gang om dagen.. det spørs på formen..lite i 1. tri, vanlig i 2. tri og litt mindre igjen i 3. tri. En del på slutten for å sette igang bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...