Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 prøver å lette noen frustrasjoner her, håper det hjelper! Saken er at jeg ofte føler meg utilstrekkelig på jobb. Ikke flink nok. Strekker ikke til. Får ikke gjort alt det jeg burde gjort. Dette er det jo bare jeg som tenker da, har ikke hørt noen andre har sagt at jeg ikke er bra nok. Det eneste er ei jeg jobber sammen med som stadig kommenterer at hun som hadde jobben før meg var så utrolig dyktig (har aldri hørt henne si at jeg er dyktig...) Begynte i denne jobben for snart et år siden. Er det noen flere som har det sånn i sine jobber?
solemio Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hva med om du snur fokuset ditt? I morgen lager du deg ei liste med 5 ting du skal merke deg som er positivt med deg på jobben,- hvis ingen andre ser det, må du finne på det sjøl, sant? Bestem deg for disse 5 tingene du skal gjøre, og få de gjort. Det gir ofte en god følelse. Håper det kan hjelpe. Evt. kan du kanskje ta det opp med en evt leder at du føler deg lite sett, og om du kan få en medarbeidersamtale der du tar opp dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå