melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Snuppa danser og danser her hjemme, så vurderer å melde henne på ett eller annet (så sant hun vil selv), men er usikker på om det er litt tidlig....bør jeg vente til hun er 4 år?
Libido- Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vi har meldt gutten vår på dansing, han er 2 år =) Begynner vel i neste uke, regner med han kommer til å digge det. Har gått på babysvøm frem til nå.
*ViMsA* Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Tuppa her har gått på barnedans med bestevenninna i over et år. Var såvidt fylt 2 da hun begynte. Lillesøster'n har hengt seg på hele veien, og digget det, og hun var 10 mnd! Babysvømming siden 6 ukers alder på begge! Har det helt topp!
Mammarama=) Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Linea går på barneidrett.Her får de ikke begynne før året de blir 4.. Men hun blir ikke 4 før i slutten av året og har gått der siden januar.. Er litt mer forskjellig aktiviteter, men en del dansing også.. Hun danser MYE her hjemme=)
Tokatter_USA Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Min 3 1/2-åring skal begynne med turn til uken. Hun gikk på dans da hun var 15 mnd., men akkurat da begynte også en periode med separasjonsangst, så hun slapp ikke benet mitt de siste par gangene. De første gangene syntes hun det var helt topp! Det er jo tilrettelagt for de enkelte aldersgrupper, så hvis hun er med i sin aldersgruppe, så er det nok ikke for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå