*kaisa* Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Handler bare om en dråpe, kanskje ett par om dagen, men har hatt det 4 av de siste 6 dagene, bør jeg sjekke det opp? Er i 12e uke nå. håper på svar, er litt nervøs..:S
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Du kan nok ta det helt me ro Du kan jo ringe å nevne det for legen da, for å sjekke det opp viss legen suns det.. Eg voknet opp dagen eg var 13+3 me masse blod i trusa, eg dro til legen på dagen å alt sto bra til, fikk hørre hjertelyden:). Har ikke hatt noe mer blod en det, berre litt brunt i utfolden av og til, du kan nok ta det me ro, mn kan nevne det for legen
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg har blød siden uke 13, og da mener jeg mye blod som går over til brunt blod i 10 dager som igjen går over til mye blod. Har vært hos legen flere ganger og jeg blør kun fordi ting strekker seg så veldig. Dra til legen om du er bekymret. Har du ikke vondt eller mister alle symptomene så er det ikke noe å stresse for!!! Men det er veldig deilig når legen konstanterer at blødningen ikke har noe med fostrene å gjøre!!!
*kaisa* Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Melder meg desverre ut herifra.. ikke for å skremme noen, men var hos legen idag, og de fant ett 10 uker gammelt, livløst forster i livmoren, så må ta MA imorgen.. Håper att jeg kommer tilbake snart igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå