Gå til innhold

plassproblemer..

Mamma, Jonathan & vesla <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke løsninger har dere som har ett lite bad uten plass til masse komoder osv...? finnes det noen hyller som kan henges på fliser med sugekopp? Må jo ha alle stelle tingene i arm-avstand fra stellebord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte stellebord med hjul på. ikke kommode. der er det plass til litt stelle-stæsj, og så får jeg huske å legge frem tøyskiftet fra gang til gang.... avhengig av å kunne trille det litt hit og dit for å komme inn i skuffer og inn i dusjen og sånn.... har en sånn sugekopp-hylle i dusjen, men den ramler ned av og til.....en irriterende dings.

Skrevet

det finnes masse fint til badet med sugekopper! Jeg har en "boks" i dusjen, full av sjampoer etc. Den har aldri falt ned! Men vær nøye når du henger den opp: Rense flisen f.eks med negllakkfjerner, ren sprit e.l, ta litt vann på sugekoppen og sett den på veggen. Tror de fleste baderomsbutikker har produkter som passer.Pass på at sugekoppene ikke er for små:-)

Skrevet

Du MÅ faktisk ikke ha stellebord. Kjøp deg en kurv til å ha alle stelletingene i, så kjøper du et oppblåsbart stelleunderlag (vet de har på IKEA) Det kan du legge på kjøkkenbordet, sengen din, sofaen ja overalt. Det måtte jeg da jeg fikk mitt første barn, funket veldig bra. Hadde stellebord med nr 2, men brukte faktisk sofa og gulv mye da og.

Skrevet

vårt bad er rett over 5kvm og vi har fått et stellebord, sånn med badekar under lokket, 2 plasthyller under på stativet og hjul på, det er ca 80x60cm og vi fikk akkurat plass til det selvom døra ikke går helt opp og jeg måtte ta ut håndklereolen fra badet.

tror at det skal fungere greit, ville gjerne ha det på badet siden det er kar oppi det.

men blir det for kronglete får vi heller ta det ut og kjøpe oss balje på ikea eller noe og ha stelling på barnerommet:-)

Skrevet

akkurat stellebordet har jeg plass til for da legger vi bare stellematte over vaskemaskinen, men alle de små tingene som man bør ha i rekkevidde når babyen ligger der har jeg ikke noe sted for... siden vi har fliser på på badet får jeg ikke skrudd opp noe på veggene så jeg trenger noe som kan henges opp meg sugekopper. og ikke slike dusjkurver, de er ikke noe fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...