*min lille sin!* Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 dere som beygnte med masrier , hvor lang tid tok fra mariene til de ekte riene kom ordentlig igang og varte fødselen ut?
Snødronningen Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hadde 1 uke med masrier, 4 av 7 netter (som vanlig roet alt seg når jeg reiste sto opp). Varte ca 4 timer hver gang - hvert 5-8 min og varte over 1 min. Siste natta var litt vondere enn de andre nettene. Vannet gikk brått den morgenen - like etter haglet riene inn med 2-3 min mellom og varte 1-2 min. Skal love deg at jeg kjente forskjell. Disse var mye vondere og det var like ille når jeg sto som når jeg lå. Var ikke i tvil om at nå ringer jeg føden.
*min lille sin!* Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 hihi .. ja det er stor forskjell langt var du på vei da det begynte sist gang? hadde masrier i uke 32 i noen dager men gikk bort å nå har de kommet tilbake gitt i uke 39 .. håper de ikke går bort nå lix blir jo selvsagt sliten av å gå sånn ..klager ikke
Snødronningen Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Dette var siste uka før termin. Han kom på termindatoen sin. Før dette hadde jeg kynnere av og til, ikke daglig, men oftere jo nærmere terminen kom. Synes masriene på en måte var en mellomting mellom kynnere og rier.
*min lille sin!* Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 ja det er sånn jeg og vil beskrive det , har ikke opplevd årntlig rier , men hadde modnings/åpningsrier for noen uker siden som sagt å det var sterkere enn "masrier" . blir sikkert vondere med årntlige rier som ikke gir seg , men ... tenk at vi sitter her å ønsker smerte? hihi men det er ikke samme smerte å fø som å knekke en fot sa pappa en gang, han skulle fram til at det er en positiv smerte å fø, men å knekke en fot er jo negativt smerte.. (han vet jo ikke åssen det er å fø, men dere skjønner) men blir riene krafitgere for vær cm? nå svir det øvers i magen og gitt.. hihi husker da rompa til bebin var under ribbena men nå er den lixom midt på magen føles det som ikke vet jeg ...
lana<3 Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 jeg begynte med maserier 3 uker før termin sist gang og har såvidt begynt med dette igjen igår og jeg har nå litt over 3 uker igjen. Sist gang ble jeg satt igang 11 dager på overtid så gikk en god mnd med maserier...ufff:(
tullemimor Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 når jeg fikk førstemann så hadde jeg maserier 3 netter på rad, merkelig nok ikke'no på dagtid. etter den 3. natta dro vi på føden for å ta en sjekk, var sånn passe sliten da! og samma kvelden dro vi på føden igjen - da var riene på plass og fødselen hadde startet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå