Gå til innhold

Noen som har gode tips til halsbrann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt litt plager med dette. Noen som har noen lure tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link.

Så kan du jo prøve å legge senga i oppoverbakke... Legg noen tlf. kataloger i under madrassen i hodeenden... Gjorde iallefall jeg, og det funka!

Skrevet

Signerer denne!! Spiste masse av denne typen sukkertøy under grav og de hjalp veldig! Har jammen ikke smakt dem siden heller...;)

Melk fungerer også bra.

Ta en tur på apoteket, de har nok mange forslag til hva du kan bruke av reseptfrie medikamenter.

Ja, også lurt å ligge høyt med overkroppen.

Utrolig lettelse å ikke kjenne mer halsbrann dagen etter fødsel:o)

Skrevet

Melk virker med det samme, men det blir bare verre etter en stund. Jeg klarer ikke smaken på link, så jeg brukte gaviscon tyggetabletter da jeg var gravid. Vær i såfall nøye med tannpussen. Gaviscontablettene klistrer seg til tennen og blir liggende ganske lenge. Jeg hadde flere hull etter fødselen, regner med at det var pga gaviscontablettene.

Skrevet

Gaviscon hjelper bra, du får det reseptfritt på apoteket, både som tyggetabletter og flytende. Jeg liker tablettene best...

Det hjelper også å heve hodeenden på senga litt, og å spise vaniljeis ;-)

Greit å finne ut hva som gjør det værre også, sterk mat (hold deg unna taco), og kullsyrehodlige drikker gjør meg værre. Kan heller ikke spise salt lakris eller veldig krydret potetgull lenger :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...