Gå til innhold

Har kjøpt Kjolen i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjole fra Jenny Packham. Vanskelig å bestemme seg, for hun har så mange flotte kjoler, men denne var midt i blinken :) (og mye finere i virkeligheten enn det jeg hadde sett på bilde).

Så nå begynner jeg virkelig å glede meg! Den var så fin, og satt helt perfekt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gifter du deg? Jeg kjøpte min på søndag. En Benjamin Roberts som jeg er helt forelsket i. Skjønner ikke åssen jeg skal klare å holde meg frem til 15.august neste år.:) Har så lyst til å vise samboeren den, men det er jo ikke "lov". Han er dritnysgjerrig. Den henger hos foreldrene min og jeg kommer til å prøve den på mange ganger før den store dagen kommer.:)

Skrevet

Jeg forstår så godt hva du mener! Da jeg sto i butikken med sikkert 15 kjoler hengende som jeg skulle prøve, så visste jeg det med en gang jeg fikk på "den rette"! Det var en fantastisk følelse! Min er en Vera Wang og henger i skapet oppe på gjesterommet der samboer er nektet adgang. Men jeg har også lyst til å vise den selv om jeg selvfølgelig ikke kommer til å gjøre det. Jeg gleder meg masse til å bruke den og er sikker på at jeg kommer til å føle meg som one million dollar den dagen!

Skrevet

Oi koseklumpen, du var tidlig ute! Jeg gifter meg i februar, og syntes jeg hadde god tid :)

Har du kjøpt Vera Wang kjolen i Norge? Hun har så mange fine!

Jeg får "heldigvis" ikke kjolen før et par uker før bryllupet (etter de siste tilpasningene). Ellers tror jeg jeg hadde svinset rundt i den både titt og ofte. Det eneste problemet er at det er vanskelig å finne tilbehør som smykker, sko, undertøy når man ikke har kjolen med seg.

Hos meg stod det mellom to kjoler, men den jeg i utgangspunktet syntes var finest, ble rett og slett ikke så pen på. Men den andre satt som et skudd :)

Skrevet

Skulle giftet oss nå i år men ble gravide. Så vi utsatte det ett år. Hadde prøvd kjolen i salong rett før spiren satt og visste derfor hvilken kjole jeg skulle ha. Fant den brukt på nettet og sparte 9000 kroner på det. Kunne ikke la den sjansen gå fra meg. Hadde vært 9 mnd bestillingstid på den ellers. Derfor ble det slik. Uansett kjempeglad for å ha den i boks. Må prøve den ca 3 mnd etter fødsel (når kroppen har kommet litt mer til sitt gamle jeg), og så må jeg se om den skal tilpasses på noen måte. Har gudskjelov ikke lagt på meg avsindig mye dette svangerskapet og med to tette barn under tre år så bekymrer jeg meg ikke for vekta da jeg regner med å være i aktivitet fra morgen til kveld.:)

Skrevet

Hei igjen snørose!

Nei, jeg har ikke kjøpt den i Norge men i USA:-)

Tror ikke man får tak i kjolene hennes i Norge, ihvertfall ikke som jeg har fått med meg.

Det ER veldig greit å ikke få kjolen før rett før bryllupet. Den tar masse plass, så skal den helst henge i skjul i tillegg. Dessuten blir den jo så fort rynkete. Må nok rense min på nytt rett før bryllupet tror jeg sånn at den ikke blir krøllete og sånn.

Jeg endte også opp med noe helt annet enn det jeg egentlig hadde tenkt, både farge og snitt. Jeg er ganske slank og hadde sett for meg at jeg derfor ville passe i et såkalt havfrue snitt, noe jeg syns er veldig fint. Det fikk meg derimot til å se ut som en planke, og fjernet alt jeg har av former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...