♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg hadde bakovervendt livmortapp og ikke tegn til modning i dag sa jm. Bare èn dag unna UL-termin og synes det er litt skuffende. Har masse smerter derimot som tilsier modning. Hun sa at jeg burde belage meg på èn uke til. Da lurer jeg på om det er kroppen som trenger så lang tid på å modnes, eller kan det like gjerne gå over natten? Har masse nedpress, kynnere og trykk bakover i enden/ryggen.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Du spør hvor raskt det kan gå..... Jeg opplevde å være til kontrol dagen før termin, (på formiddagen) og hadde da ingen tegn på at noe var i vente. Samme natt, i 0230 tiden våknet jeg med rier og 4 timer senere var gutten født.... Så det kan gå fort, men så er det di som går flere uker i modnings prosess. Kjempe fint at jordmor ba deg belage deg på en uke til.... så kan du heller bli posetivt overrasket. Hadde hun sagt at du sikkert kom til å få om noen dager, så kan du tro du hadde blitt iritert, sint og skuffa hvis det plutselig gikk ei uke...... Lykke til med innspurten! Snart i mål! Ps: Kan jo hende du får virkning av sex, værdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå