Gå til innhold

Blødning før IKM og likevel gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker innom fra bli gravid. Lurer på om dere har noen erfaringer å dele..

Hadde pos el-test for 10 dager siden og IKM om 6 dager. Har siste tiden vært veldig oppblåst, mageknip. løs mage, hetetokter, humørsvingninger, kvalme siste 3 dager (Vet ikke om dette er gravid-symptomer eller kun skyldes at jeg er premenstruell).

Saken er at jeg i dag tidlig hadde litt lyst, friskt, slimtilblandet blod på papiret da jeg var på toalettet. Etter dette har jeg hatt litt økende mensmurringer og brunlig utflod, nå med litt friskere farge siste gangen. Ikke så mye at det kommer noe særlig i bindet (beklager mye detaljer). Føler nå at det er mensen som kommer, evt at jeg har ødelagt alt ved at jeg trente litt hardere enn jeg hadde tenkt i går. Noen som har lignende erfaringer? Veldig gla for svar! Ganske deppa nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..?

Skrevet

vet ikke om det er til hjelp...

litt symptomer høres det jo ut som da :D

Jeg hardd ikm på samme dag som jeg testet,på søndag,da hadde jeg litt blød/dun utfold.... med kun en dag,så var det ikke mere...

går fortsatt bra her..

Skrevet

Takk for trøstende ord :) Kan jo fortsatt håpe, men innstiller meg på at det ikke blir noe denne mnd. Gratulerer så mye med fersk spire i magen!!

Skrevet

Jeg har IKM idag og fikk et svakt kryss på CB :) Fikk litt friskt blod på papiret på lørdag. Fortsatte med rosa utflod annenhver toalettbesøk på søndag. Våknet på mandag og hadde mye blod/brun slim på papiret og var sikkert på at Tr var på gang. Tok på et bind og det kom ikke noe mer. Testet pos idag tidlig. hatt bittelitt brun på papiret idag. Så jeg krysser fingrene :)

lykke til

Skrevet

Gratulerer så masse til deg, da!!! Og takk for tilbakemelding! Fortsatt ikke alt håp ute for meg eller da, kanskje.. Har nærmest ikke blødd noe i dag. Kun bittelitt brunlig på papiret nå i kveld. Men fortsatt ganske pessimistisk for denne pp.. Krysser fingrene for deg, har tro på at det går bra med spira di :-) Er jo ikke uvanlig med blødning første del av graviditeten :)

Skrevet

Heisann. Er innom fra 3.trimester jeg og titter :) Jeg vet ikke helt hva IKM står for men prøver meg på svar her. Jeg er nå 36 uker på vei med frisk foster ut fra ultralyd. Da jeg ventet mensen fikk jeg to dager før helt frisk blødning på papiret, deretter blødde jeg brunrød utflod (trengte bare bruke truseinnlegg) i enda 6 dager. Da jeg tok gravidtest på forventet mensdag slo den negativt ut, deretter tok jeg en ny test etter en uke og den slo positvit ut :) Det viste seg senere at jeg hadde hatt eggløsning noen dager senere en forventet og det ble ultralydtermin 21.sep i stedet for min egen menstermin den 18 sep.

Så lykke til til de som blør litt i begynnelsen, det går som regel bra bare det ikke er mye frisk blødning i mange dager... ;)

Skrevet

Hei, og takk for svar! IKM står for ikke kommende menstruasjon, altså når jeg venter mensen men håper den ikke kommer fordi jeg prøver å bli gravid. Forkortelse som av en eller annen grunn brukes her inne..

Jeg får krysse fingrene litt til, skjønner jeg.. Lykke til med siste del av sv.skapet og nærstående fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...