MegOgSkjønningen Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jadda - er så heldig (eller uheldig alt ettersom) at jeg får skikkelig vondt ved eggløsning. Og den fikk jeg da i dag. Så no er det bare å vente i spenning i to uker så får vi se... Kanskje det sitter denne pp? Er jo lov å håpe. Krysser fingrene for alle dere andre som også går rundt og venter
Nadiyya Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Skal prøve sånn et sted rundt 3-5. 9. så krysser fingre for oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå