sommer1 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Har ikke peiling på ha jeg skal kjøpe til han. Ingen ide i det hele tatt:( Han har vært så søt og støttende med meg nå når jeg er gravid så vil gi han noe spesielt. Noen kreative sjeler der ute som kan gi meg noen tips??
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vet ikke om det er så kreativt, men gavekort på ClasOlsson har vært sukse i vår familie i ialle år:) ALLTID ett eller annet de trenger der hele tiden:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 min samboer blir 25 straks. og han får et kjempe supriseparty. spesialbestilte kaker, kjøpt inn masse pynt. tema er fotball siden han er fotballidiot. blir ikke billig fest, derfor får han den i gave.
Laybik Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Min samboer ble 25 for to uker siden. Da gav jeg han en jaktbukse fra Norrøna og en fiskestang fra Shimano. Han ble kjempefornøyd for han ønsket seg jaktbukse, og fiskestangen vi hadde fra før var litt pinglete, hehe. Har samboeren din noen interesser som du kan "kjøpe utstyr til" kanskje?
sommer1 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Festen har han selv full oversikt over og han har handlekonto på clas olson;) hehe Han er dykker, og det og båter er hobbyen men det er så sinnsykt dyrt å kjøpe noe til det.....og ikke vet jeg hva det kunne vært heller:( Ønsker seg dykkeklokke, men har ikke råd til gave til 10 000.....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 dykkebok... Feks om flotte dykkesteder i thailand, caribien etc...? eller i norge.... Båtbok... Dykker du? kjøp et dykkekurs til deg selv? Det ville han nok satt pris på, om du ikke allerede har det da:) Kunne dere reist og dykket sammen:) Vet at MIN sambo hadde likt det.....Men jeg er litt for feig.... Han dykker han og...
mini nr to på vei Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Kanskje du kan kjøpe et abonnement på et båtblad!? Hvis han har båt, kan du kanskje kjøpe noe utsyr til båten eller gavekort i en båtforretning? Mannen min blir veldig glad for utstyr til båten... om det så bare skulle vært en fender Bærbar GPS tilbåten? Ellers så er kanskje verktøy en ide? eller en dykke-klokke?
sommer1 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2008 Tror jeg står over dykkekurs jeg også Han får så å si alle bladene hjem i posten...:/ Båt har han ikke, bare drømmer om seilebåt:) Hva er PSP??? Neei trenger nok flere tips jenter:))) hehehe
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 hva med å arrangere en skikkelig romantisk date da? gå ut og spise på favorittresturanten hans osv..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 gavekort på massasje? gutta liker da å bli knadd litt de også
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 noen klær herfra: www.nine.no siden han skal bli pappa
Mars07 Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 PSP= Playstation portable. (bærbar playstation)
sommer1 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. august 2008 Tusen takk for kjempe gode forslag, men ikke noen av dem kan jeg bruke. Trenger flere forslag jenter??? Må kjøpes i morgen. Huff tenk om jeg ikke kommer på noe:((
SandraSalamander Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 Hei! Her kommer et forslag som sikkert kan virke upersonlig, men hva med et gavekort på sportsbutikk eller noe? Jeg har en skikkelig sportsfrelst kjæreste, så det beste han kunne fått er faktisk et gavekort, som han fritt kunne disponere på akkurat det han ville.. hehe, kjemperomantisk syns han da:) Raring! Det falt iallefall i smak, han syns det var fint å få noe som viste at jeg tok interessene hans på alvor:) Det kan jo bli personlig med et fint kort? Hvis ikke... Hva med en klokke? Du kan jo gravere inn en personlig hilsen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå