Gå til innhold

Gravid jeg visst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet med en CB digital nå i ettermiddag og etter en liten evighet så lyser det GRAVID i displayet.

Gikk nok en gang fortere enn jeg hadde forestilt meg. Sluttet på p-pillene i juli, og fikk aldri mensen igjen før jeg i dag testet positivt. Så jeg har vel egentlig ikke særlig peiling på hvor langt jeg er på vei helller.

Men jeg testet negativt før helgen så jeg er nok ikke stort mer enn rundt 4 uker på vei tenker jeg.

Noen som har vært på tidlig UL og vet når det evt. kan gjøres for å se hvor langt man er på vei?

Fremdeles i sjokk jeg....

Så da blir det 2 år og ca 1 mnd mellom Camilla og lillesøster/lillebror :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig kult, vi får akkurat samme avstanden mellom barna våre! Jeg er 8 uker på vei da... Gratulerer!

Skrevet

så gøy!

Når har du termin?

Skrevet

6. april. Gleder meg sinnsykt :)

Skrevet

jeg er fortsatt litt i sjokk jeg hehe....Det tror jeg mannen min er også :-)

Men det var jo planlagt, men hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort denne gangen også. :-)

Hvor i landet skal du føde?

Jeg regner med at det blir Ahus på meg

Skrevet

Blir nok enten i Haugesund eller Stavanger... Bor midt i mellom. Men satser på Haugesund, siden jeg var fornøyd med dem sist gang.

Skrevet

Artig, jeg er faktisk født i Haugesund jeg da....men har ikke vokst opp der men føler likevel en slags tilhørighet til den byen :-) Hele slekta er derfra :-)

Skrevet

Tusen takk!

gikk like kjapt med den kommende storesøsteren :-)

Da sluttet jeg på p-pillen i mai og ble gravid i juni....

Men har hørt man er litt ekstra fruktbar rett etter p-pille slutt, ikke vet jeg, stemmer iallefall her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...