Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nummer to, og min første hikket så utrolig i magen. Jeg husker bare ikke helt når dette begynte. Jeg er 25+3 idag. Er det noen av dere som har begynt å kjenne hikkingen ennå?

grunnen til at jeg spør var at legen min sa sist at det var kjempebra at han hikket fordi det styrket gulpemusklen. Han hikket sikkert mellom 4 og 8 ganger hver dag. Det var mye i forhold til de andre jeg gikk gravid sammen med. Min sønn gulpet nesten ikke i det hele tatt, mens de som hadde hatt lite hikking gulpet i ett sett.

det er jo helt det samme om han gulper eller ikke altså, så det er ikke det at jeg tenker så mye på det, men jeg har ikke kjent en eneste hikke-episode ennå og var bare nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22+6 og har kjent små runder med hikking. Men det er ikke disse langvarige, kraftige som kommer senere. Bare rytmiske små dunk (5-10 stk) som skiller seg litt fra sparkene.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Heisann! :-)

Jeg er akkurat 26 uker på vei idag, og det er vel i løpet av den siste uken at jeg har begynt å kjenne det som må være hikking. 2-3 perioder om dagen, og da holder den på en stund hver gang.

Det med gulping visste jeg ikke, men fint om man kan slippe unna den verste gulpinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...