Gå til innhold

Oi oi oi oi gitt!!!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja jenter....sett igang sier bare jeg altså ;-)

Tok en CB Digital i ettermiddag, og etter en halv evighet med venting så lyyyyyser følgende opp i ansiktet mitt:

GRAVID!!

Og jeg som skal på så mange fester fremover.....kan bli litt av en utfordring å holde hemmelig ja!

Aner ikke hvor langt jeg er på vei, men tror ikke det er særlig over 4 uker....tipper 4 1/2 uke eller noe...så da er vel termin i slutten av April/begynnelsen av mai.

Fikk jo aldri mensen igjen etter pilleslutt, så jeg aner like lite denne gangen som sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!!! Hipp hipp hurra!

Så gøy da! He he misunner deg ikke alle "løgnene" fremover

Gratulere så masse til dere alle 3. Dette kommer til å bli stor stas!!!

Klem

Skrevet

Åååh!! Den har jeg bare venta på, jeg visste at den kom snart!! Gratulerer så mye, tenk at Camilla skal bli storesøster! Nei guri, nå ble jeg helt rørt :-)

Da vant jeg vel også et lite uhøytidelig veddemål hehe :-)

Skrevet

Ja, nå er det bare å legge seg i V stil jenter!! hihi

Skrevet

"og lille frø" :-) nå ble jeg ihvertfall rørt!

Hmmm...kanskje vi må fremskynde planene vi også hehe. Kjente jeg plutselig ble litt verpesjuk likevel :-p Er det rart å være gravid igjen? Fortell!

Skrevet

GRATULERER!!

Så artig! Tenk da er det enda en liten jente som skal bli storesøster. Det blir jo drøyt to år mellom de og det må da være ypperlig.

Håper formen holder seg fin og at du ikke må komme med så altfor mange løgner framover.

Velkommen i klubben :)

Skrevet

Å så gøy!!! Moro at det gikk så fort, da! Skikkelig koselig å tenke på lille Camilla som storesøster! Jeg tipper på nok en jente, i allefall i flg den kinesiske fødekalenderen, eller? http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Lykke til videre, det finnes masse "bra" løgner å dra fremover. (Antibiotika, fyllesyk fra dagen før, veddmål, rensekur...osv! Jeg måtte ty til en del av dem sist gang selv husker jeg.)

Så det store spørsmålet....hvem blir nestemann???

Skrevet

Jeg synes Sanasol bør kutte ut sikre perioder og bare la det stå til.....bokstavelig talt hehe :-)

skal på en fest allerede på lørdagen, den kan bli en smule vanskelig :-) Får alliere meg med svigerbror og ei venninne på jobb som skal være med hehe. Er heldigvis hos svigerbror festen skal være, og han kan holde tett :-)

Ellers så er det jo tur med dere til Danmark og til byen, men der trenger jeg jo ikke skjule noe hehe

Men en 50 års fest i Kristiansand blir noe værre ja...hmmmmm hehe

Så ifølge en annen fødselskalender at det ble gutt...så jaggu ikke godt å si. De stemte begge to på Camilla da, men jeg har en aning om gutt jeg da.....blir spennende å se!!!!

Ellers så er formen bra :-) Litt småkvalm innimellom, men det kan være bare i hue. Ryggen verker litt men ikke så ille, det har den for så vidt gjort i noen uker hmmm

Var skikkelig trøtt forrige uke men i dag har jeg vært i strålende form og opplagt :-)

Og MASSE fantomspark hihi

Skrevet

ååååh, så koselig det høres ut med fantomspark! Sparkene savner jeg veldig, det var jo så koselig!

Bra formen er super nå og at du er opplagt og klar for masse fester fremover...hehe

Kanskje en liten gutt, ja? Moro!! Har du tenke på navn enda?

Dette var skikkelig koselig, synes jeg!

Skrevet

Hehe det synes du vel :-p

Fantomspark er moro!! Man blir litt nostalgisk og greier. Jeg kikket litt på bim, og den 6. september er det akkurat 2 år siden vårt første treff. Som tiden flyr! Husker vi følte oss sååååå gravide, og nå er du jammen meg der igjen. Jeg tror du får jente igjen, men det er bare sånn på feelingen og antakeligvis ikke veldig holdbart hehe.

Da er det to gravide i gjengen, artig :-) Lurer også på hvem nestemann blir. Jeg vet hvem jeg tror, men det kan vi ta på utekvelden vår hehe.

Skrevet

Så morsomt! Gratulerer så masse. Tenk Camilla skal bli storesøster. Spennende tid fremover. Lykke til :)

Klem fra Mathea og meg

Skrevet

Grattis så moro. Gøy at det er flere som hiver seg utpå om dagen. Blir spennende å se hvordan formen din blir utover og om det blir jente eller gutt. Du får holde oss informert. Hmm, synes det var noen som nevnte noe om at alle måtte holde igjen til danmarksturen var gjennomført.

Ja her i gården er vi iallefall ikke gravide. Legen spurte meg da jeg var innom på torsdag for å få sykemelding. Hun måtte jo spørre siden jeg hadde omgangssyka for 2 gang på en uke. Så da tok vi en test,men den var jo negativ. Som jeg sa til henne så ble vi jo ikke akkurat gravide veldig raskt sist og nå går jeg jo på pillen og. Så her er det vel ingen fare før vi bestemmer oss for å kutte den ut.

Rart å tenke på at det er snart 2 år siden første treffet. Blir gøy å følge med på formen din i dette svangerskapet. Håper alt går fint de neste ukene og at du klarer å holde det hemmelig en stund til.

Skrevet

Gud så spennende! Gratulerer så mye, og jammen får du termin like rundt den tiden min lilleM har 2 års dagen sin.. Jeg husker godt den dagen for 2 år siden jeg fant ut at jeg hadde frø i magen, det var rundt disse tider (1.september)..

Håper formen din er på topp hele svangerskapet gjennom. - og kanskje det blir en gutt på deg! Det hadde vært morro det..

Skrevet

Wow! Så spennende! Og gratulerer massevis!!!

Skrevet

Huuuuuuuuraaaa!! Gratulerer så mye til dere alle fire:)

Næh, så moro. Blir helt rørt her jeg! Og bare en bittelite smule misunnelig:) Du får holde oss løpende oppdatert om hvordan det går med deg og den lille i magen:)

Skrevet

Gratulerer så mye til alle tre!!! Så kjekt at alt gikk så raskt. Du får gjøre som en veninne av meg gjorde, helte alkoholfri vin over i vanlig vinflaske :o)

Her har vi ikke begynt å tenke så langt enda, men kjenner at det frister litt når jeg leser dette.

Skrevet

WOW! Gratulerer så masse!! (Ja, litt treig som vanlig jeg da..) Så moro! Og lille Camilla skal bli storesøster! Du har jo nevnt det tidligere at dere hadde begynt å vurdere nr 2, men det kom litt overraskende likevel. Det må ha gått ganske raskt da. Ingen ting som er bedre enn det! Håper formen din holder seg bra, og at du klarer å ha masse energi til Camilla og at du kan nyyyte svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så mye! Dette blir spennende. Camilla blir nok en stolt storesøster! Håper ikke du får for mange gravidplager og at formen holder seg fin!

Skrevet

Er ikke så ofte inne her. men kan jeg spørre hvor gammel din datter er nå? tenker på 2 tette selv, men... er litt i tenkeboksen enda..Så spennende..Savner å gå gravid!

Skrevet

Heisann

Jenta mi er 17 mnd nå så det blir ca 25 mnd mellom dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...