Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på 3D UL i skien hos Jolanta Majak?? Hvor mye kostet dette???

Eller hvis noen har vært på 3D hos noen andre, hvor mye det kosta der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg gikk på 3d hos Linn Røyneland i Porsgrunn på Olavsgate Klinikken. Kjempefornøyd og suuuper koselig dame! Vi fikk en litt "Misslykka" UL da, for lillegutt lå og trykte ansiktet sitt opp i morkaka.. hehe.. Og i tillegg spiste på hendene så vi fikk ikke sett fryktelig mye, men jeg følte likevel jeg fikk sett det jeg trengte. Men det jeg skulle frem til var at siden han gjemte seg litt betalte vi 500 kr isteden for 800 som det egentlig koster da. De er veldig greie der skulle baby være vrang. Svigerinna mi fikk komme tilbake etter en uke da hennes baby gjemte seg totalt! Er hvertfall en flott opplevelse... 35558111 er nr dit hvis du er interessert=)

Skrevet

Jeg har vært på flere UL hos Majak.... Da har hun brukt 3D for å prøve å få et bilde av ansiktet.... 3D'en utgjorde ikke en veldig stor del av undersøkelsene..... Jeg har heller ikke vært så opptatt av det.... Har vært på flere fordi jeg bekymrer meg så mye. Men vi har fått to 3Dbilder som er veldig fine, synes jeg. Av ansiktet..... Tror jeg har betalt kr. 80,- Men du må ha henvisning fra fastlegen.....

Skrevet

Hei!

Jeg har også vært hos Linn Røyneland, superflink dame! :D Da vi var der da jeg var gravid med førstemann kunne vi komme tilbake etter en uke pga han ikke lå helt sånn at vi fikk gode bilder, og det betalte vi ingenting for. Da vi kom tilbake betalte vi 500kr for 3 bilder og en cd med filmklipp av han. Vet prisen har stige til 800kr nå. Vi skal tilbake denne gangen også, utrolig fornøyd med resultatet vi fikk forrige gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...