Gå til innhold

Høst/vinterdress til junior...? 5mnd nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior er nå 5 mnd, og høsten står for dør. Og komatøs som jeg er har jeg ikke tenkt på høst og vinterdress til han enda :P Han bruker str 74 nå (litt stort), så tenkte jeg skulle kjøpe dressen en str større så den holder vinteren gjennom.

MEN; Hvilke dresser er det som er varme og gode for disse "semi"mobile barna da? Han åler seg og begynner sikkert å krabbe iløpet av vinteren, så det hadde jo vært greit med noe han kan bevege seg litt i...

Og hva med vintersko/støvler...? :-O

Hjeeeelp! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere mye ute og leker selv om han er så liten? Hvis han er 5mnd nå er han født i mars regner jeg med, om dere kjøper dress nå så vil jeg tippe det holder med enten 74 eller 80, litt avhengig av merke. Vi har ei apriljente og hun hadde Reima i 74 første vinteren. Hadde bare vinterdress når det var snø, utenom det var ikke vi så mye ute og lekte, ble mest turer i vogn/sele. Hadde kjøpt et bar billige "goretex" sko fra Økonomisko som vi brukte den (korte) perioden hun brukte vinterdressen - la ikke vekt på at de skulle være så gode å gå i så lenge hun ikke gikk - det var mer beskyttelse den tiden hun var på bakken. Utenom det hadde vi "tøfler" i et stoff som liknet dress-stoffet. Nokså "varme" vintre her vi bor, så jeg hadde bare en god jakke til henne, og så satt hun i pose i vogn - brukte Reimaen de aller kaldeste dagene om vi skulle på lengre tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...