Gå til innhold

TFK Twinner Twist eller Easywalker Duowalker Sky?? what to do...

Anbefalte innlegg

Skrevet

heller mest mot TFK'en, men har ingen erfaring med noen av vognene...noen som har dem som kan nevne noen + og - sider?? TAKK !! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Skrevet

Kan ikke anbefale noen av dem dessverre men har en venninne som har kjøpt Phil and Ted og er kjempefornøyd med den fordi den er mye enklere å manøvrere i og med at barna sitter foran/bak hverandre og ikke ved siden av hverandre. Skulle jeg harr en tvillingvogn ville jeg gått for denne.

Kommer vel kanskje litt an på hvilke behov du har.

Skrevet

hmm nja, har sett på den, men liker dem to her bedre hehe ;) smak og behag... tror jeg bare gå for TFK'en jeg. den har jo fått supre kritikker og jeg tror den er litt lunere og har større kalesje enn Easywalkeren....:)

Skrevet

Vi har den "vanlige" TFK'en og jeg ville ihvertfall heller valgt den enn den "vanlige" Easywalkeren, så jeg ville nok gjort det samme som deg da :o)

I og med at Easywalkeren er så lett synes jeg den virker litt ustbil.

Skrevet

bare den TFK'en ikke blir klumpete da?? usj...liker ikke d....men d er den kalesjen egentlig, som er hovedprob... EW har jo nesten ikke kalesje...jeg trenger en lun og grei vogn for storesøs å... mye ruskevær her ;) så at EW blir mye mindre sammenlagt, å d er jo et pluss for meg siden jeg har begrenset bagasjeromsplass...;/ ;) meeen får vente til dem kommer inn igjen i butikk, får snuppa prøvesitte, og jeg prøvekjøre ;))

Skrevet

ew er ikke ustabil i allefall! Det kan jeg skrive under på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...