Gå til innhold

Ikke gravid alikevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja

Da jeg endelig hadde kommet over sjokket, og begynt å glede meg over å være gravid, mest med tanke på resultatet da (jeg gruer meg jo litt til selve graviditeten), så begynte jeg å blø...

Midt oppi alt så har vesla feber så vi har kost oss hjemme i dag. Det var egentlig litt deilig.

Jeg har omtrent kommet opp i samme aktivitetsnivå som før jeg ble gravid, og har trent masse på kveldene, så jeg har liksom ikke fått satt meg ned ved pcen på lenge. Har savnet dere litt, og skal nok få roet meg litt ned framover og få litt mer pc tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ja, det kommer nok snart en liten spire skal du se...

jeg er fortsatt i litt sjokk jeg ;-)

Skrevet

Det er koselig å ha deg tilbake her igjen samme med oss. Alltid spennende å høre oppdatering fra de små også.

Du får ha bedre lykke neste gang med graviditeten.

Skrevet

Hei,

Ja det var synd det ikke lykkes denne gangen, men det kommer flere sjangser. Jeg har tenkt tanken selv at det sikkert går litt tid for oss når vi skal sette i gang igjen. Slet jo med å bli gravid så jeg tar det ikke for gitt akkurat nei. Håper alt går bra med deg og at du koser deg med lille god jenta di.

Håper å se deg på treffet i september.

God klem fra Lykkebarn og Mathilde

Skrevet

Så kjedelig at du ikke var gravid nå likevel. Men som sagt, det kommer flere sjangser og du får lykke til videre, og ikke minst, kose deg med den lille jenta di!

Klem!

Skrevet

Jeg er sikker på at spiren sitter der den skal når ting er klart!

- Kos deg masse med vesla og mannen, det er det vi har dem til.. å nyte dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...